Baggyshop b.v.

Carry2Care - Een tassenlijn met een eigen verhaal.

Carry 2 care is een tassenlijn van het label Baggyshop met een eigen verhaal. Een uniek concept, opgezet voor verschillende goede doelen waar wij ons voor inzetten. In dit concept wordt gestreefd naar een zero-waste filosofie en wordt restleer gebruikt om bewust om te gaan met overtollig afval.

Iedere tas is eindeloos te combineren middels het mix & match systeem. Zo kun je de tas naar eigen wens samenstellen en een unieke tas creëren. Van elke verkochte Carry2Care band wordt €5,- gedoneerd aan het goede doel waar jouw hart naar uit gaat.

Kijk voor meer informatie en de verkooppunten bij jou in de buurt op https://www.carry2care.nl/