Dini Appels-Bonke

Hartjes sleutelhangers

Actie is afgesloten

In de week van 5 t/m 11 april zou de collecte van de Hartstichting zijn. Langs de deuren gaan kan nu niet; maar we kunnen wel andere dingen bedenken.

De collectantenattentie voor dit jaar was een sleutelhanger met een collectebusje. (Als stadsdeel coördinator van de Hartstichting in Enschede had ik dus al heel wat materiaal voor de collecte in huis) Ik ben hartjes gaan haken en heb de collectebusjes vervangen. De eerste 65 hartjes-sleutelhangers heb ik afgegeven bij Ariënszorgpalet in Glanerbrug, waar ze ook met het Coronavirus te maken hebben. 40 hartjes hiervan heeft Dirk Nijhuis en Appels schilderwerken gesponsord voor €200.- euro.

Afgelopen vrijdag heb ik nog 65 hartjes afgeleverd bij Livio zorginstelling (afd. Zuid in Enschede). Dus 90 hartjes zijn nog niet gesponsord!

Mijn actie;

1: Voor 90 hartjes-sleutelhangers zoeken we nog sponsoren! Elk bedrag is welkom.

2: Hartjes-sleutelhangers te koop per setjes van 4 (alleen rood of kleuren gemengd). Dit voor een minimum bedrag van €15,-

3: Patroon van de hartjes is te verkrijgen door je mailadres door te geven. Dit voor minimaal €3,-

Als je gaat doneren:

Snel doneren met IDEAL gaat anoniem. Voor bestelling van hartjes of patroon dan "doneren met aanvullende opties".