€ 0 / € 30.000 hebben we op dit
moment al samen opgehaald via

Start nu een goed voornemen!

Dit is de actie van EEN GOED VOORNEMEN

Goed voor jezelf én goed voor een ander

Het is bijna 1 januari. Hét moment om jouw goede voornemens een nieuwe kans te geven. Wil jij afvallen, stoppen met roken, meer sporten? Wat jouw goede voornemen ook is: deze keer gaat het je lukken. Want niet alleen jij hebt er wat aan, met jouw goeie voornemen haal je geld op voor de Hartstichting. Goed voor jezelf, én goed voor een ander. Nog nooit eerder ging je zo gemotiveerd het nieuwe jaar in.

Start een voor jouw goed voornemen. Kies een voornemen dat de Hartstichting heeft uitgelicht, of start je eigen voornemen. Vertel op je actiepagina wat jouw voornemen is en hoe je van plan bent om dat te gaan realiseren. Deel jouw pagina met familie en vrienden en laat je door hen sponsoren om het goede voornemen vol te houden. Zij én de Hartstichting zijn jouw stok achter de deur. Succes!

Klik hier om een goed voornemen te starten.

Meer informatie?

Kijk op www.eengoedvoornemen.nl