€ 435 / € 500 hebben we op dit
moment al samen opgehaald via

GO-AHEAD GIOVANNI v.d.HEUVEL JO17 TOERNOOI

Dit is de actie van DVV Go-Ahead

D.V.V. Go-Ahead organiseert jaarlijks JO17 toernooi ter nagedachtenis aan ons in 2016 overleden jeugdlid Giovanni van den Heuvel. Giovanni van den Heuvel is op 4 oktober 2016 op 15-jarige leeftijd plotseling overleden aan een hartaandoening Aankomend seizoen organiseren wij het toernooi weer in samenwerking met de Hartstichting om geld in te zamelen voor onderzoek naar verschillende hartaandoeningen. Dit jaar op zaterdag 7 september 2019, en zal om 10 uur de aftrap plaatsvinden tussen D.V.V. Go-Ahead en Go Ahead Eagles. Naast deze twee verenigingen mogen we ook de volgende teams verwelkomen DZOH - ATC '65 - FC Groningen - Schalkhaar - Diepenveen - Cambuur Leeuwarden. U bent van harte welkom om de toekomst aan het werk te zien op ons sportcomplex “Rielerenk” aan de Nico Bolkesteinlaan 12 in Deventer.

Help mee & kom in actie