Laurens Oude Elberink

DCMNT. The Rolling Stones in Nederland

Actie is afgesloten

Geef een gepersonaliseerd thema-magazine over de Stones cadeau. En steun daarbij de Hartstichting!
Verras een vriend met het perfecte cadeau! Een thema-magazine over The Rolling Stones waar je zelf het voorwoord voor schrijft en een eigen foto bij plaatst. En je zet de naam van de ontvanger op de cover! Het magazine is een  'documentaire op papier' en geeft met mooie beelden en goede verhalen inzicht in het leven van The Rolling Stones in Nederland. Met diverse anekdotes en unieke leuke weetjes. Als klap op de vuurpijl steun je met je aankoop de Hartstichting.

Eigen motivatie
Ik ben zelf hartpatiënt en heb mijn broer helaas ook verloren (aan de gevolgen van) zijn hartproblemen. Daarom steun ik de Hartstichting graag.

Corona
Vanuit content marketingbureau Geen Blad voor de Mond zijn we in coronatijd begonnen met het concept www.dcmnt.nl en willen we wat voor de samenleving betekenen. De 'documentaire in magazinevorm' over The Rolling Stones sluit ook aan bij dit goede doel, Mick Jagger heeft in 2019 nog succesvol een hartoperatie ondergaan.