€ 360 / € 500 hebben we op dit
moment al samen opgehaald via

Hardlopen met een missie!

Dit is de actie van Petra Lakerveld

Op zondag 7 april 2019 sta ik aan de start van de 1/4 marathon in Rotterdam.

Mijn doel? Uiteraard de finish halen. Dit kan ik bereiken door de komende maanden hard te trainen. Pittig wordt het zeker, maar met de juiste motivatie gaat dit zeker lukken.

Daarnaast wil ik heel graag geld inzamelen voor de Hartstichting. Waarom? In totaal zijn er ruim 1 miljoen hart- en vaatpatiënten. Dagelijks worden 125 mensen getroffen door een beroerte en overlijden er 100 mensen aan hart- en vaatziekten. De Hartstichting zet zich in om hart- en vaatziekten te verslaan. De Hartstichting werkt samen met wetenschappers, artsen, samenwerkingspartners en vele vrijwilligers aan oplossingen om hart-en vaatziekten eerder op te sporen en beter en sneller te behandelen. Zij kunnen dit werk niet doen zonder al die mensen die hun een warm hart toedragen. In de strijd tegen hart- en vaatziekten is onze steun dan ook onmisbaar.

Naast de fantastische ervaring om de 1/4 marathon in de mooiste stad van Nederland te lopen en te finishen op de Coolsingel, hoop ik ook een bedrag van € 250 op te halen voor de Hartstichting. Helpen jullie mee?

Laat je niet afschrikken door het streefdoel. Ik ben dankbaar voor iedere cent die gedoneerd wordt.

Alvast enorm bedankt!

Help mee & kom in actie