Sovereign Sheila Lucky Swan Swerissen

Lucky Swan® haalt op voor de Hartstichting

Normal 53e6d9c4197d32eb6f317497844dfdf3ac1a1b6d

De Hartstichting vindt dat iedereen een Gezond Hart verdient en ik ben het daarmee eens. Nog steeds is hartziekte doodsoorzaak nummer 1 volgens de Wereld Gezondheids organisatie. Zie www.who.int.

Daarom geef ik onder andere wekelijks Benefiet Top ZangPerformances in het teken van de Hartstichting.

Voor uw boeking: bel +3176-5620671/+316-41608084

De opbrengst gaat geheel naar de Hartstichting.

Ook Superleuk voor uw DroomBruiloft, Bedrijfs-teambuilding,  Baby Gender Reveal Party, Kerstdiner, uw parties en events, verjaardagen, uw familie reünie, Doopvieringen, Personeelsuitjes, Barbecues, Strandfeest, etc!

www.luckyswansheila.com