€ 7.928 / € 100 hebben we op dit
moment al samen opgehaald via

Studio55 celebrates life

Dit is de actie van Concierge van Studio55

Op 3 november viert een jarige Amsterdammer een mooi feest in Studio55. Op een verrassende plek met goed eten, geweldige muziek en heel veel vrienden en warme (zaken)relaties. Dit jaar is er een extra goede reden om met elkaar het leven te vieren. In februari is het leven van velen ingrijpend veranderd door het onverwachte overlijden van Sjaak, goede vriend van vrijwel alle Studio55-gasten. We missen hem, iedere dag weer.

Lieve vrienden van Ronald, neem géén cadeau mee naar Studio55! In plaats van een cadeau graag een gift aan de Hartstichting. Dan leveren we met elkaar een bijdrage aan onderzoek om hart- en vaatziekten eerder te herkennen. Tot 3 november!

Help mee & kom in actie