May de Bruijn

Van Rotterdam naar Tarifa

Waarom

Vijf jaar geleden is mijn oom Arnold onverwachts overleden door een hartstilstand. Nu fietsen Enno en ik deze zomer naar zijn paradijs op aarde, Tarifa, met als doel zoveel mogelijk geld op te halen voor de Hartstichting. Wij zetten ons in zodat er meer onderzoek gedaan kan worden naar hart- en vaatziekte, zodat andere wel optijd geholpen kunnen worden. WIl jij ons hierbij helpen?

Wat gaan wij doen

Vanaf 1 Juli, gaan Enno en Ik, een maand naar bijna het zuiderlijkse puntje van Spanje fietsen. Wij zullen hiervoor ongeveer 3000 km voor afleggen in 30 dagen. Als jullie ons willen volgen kan dat op strava of op polar steps, waar we dagelijks updates zullen geven over onze rit. Maar vooral aan jullie de vraag of jullie onze actie willen steunen door een x-aantal km van onze rit te sponseren!