TC de Uithof

Benefietevenement TC de Uithof

TC de Uithof organiseerd een benefiettoernooi en komt hiermee in actie voor de Hartstichting!

TC de Uithof organiseerd elk jaar een benefiettoernooi om zo in actie te komen voor goede doelen. Een tennistoernooi staat in het thema van beweging én beweging doet wonderen voor de gezondheid van het hart; daarom is dit jaar gekozen voor de Hartstichting! Wij organiseren 21 mei het LIEFdadigheidstoernooi: dit is een tennistoernooi met verschillende activiteiten. Alle opbrengsten van dit toernooi en de bijhorende activiteiten gaan naar de Hartstichting. Naast dat er geld opgehaald wordt met deze mooie toernooidag, is er ook een mogelijkheid om geld te doneren. Alle beetjes zijn welkom!

HARTstikke bedankt alvast voor uw donatie, namens de leden van de MVVcommissie TC de Uithof! ❤