€ 170 / € 500 hebben we op dit
moment al samen opgehaald via

D.V.V. Go-Ahead Giovanni van den Heuvel B-juniorentoernooi

Dit is de actie van Theo Ellenbroek

Vanwege de sterke groei bij de jeugdteams van D.V.V. Go-Ahead en dat er vorig jaar weer een B (JO17)-team was hebben wij besloten om dit toernooi nieuw leven in te blazen en dit toernooi ter nagedachtenis aan ons in 2016 overleden jeugdlid Giovanni van den Heuvel te organiseren onder de naam "D.V.V. Go-Ahead Giovanni van den Heuvel B-juniorentoernooi".

Giovanni van den Heuvel is op 4 oktober 2016 op 15-jarige leeftijd plotseling overleden aan een hartaandoening en was aanvoerder van ons JO15-1 (C1) elftal. Ook aankomend seizoen organiseren wij het toernooi weer in samenwerking met de hartstichting om geld in te zamelen voor onderzoek naar verschillende hartaandoeningen.

Op zondag 9 september 2018 wordt dit toernooi georganiseerd en zal om 10 uur de aftrap plaatsvinden tussen D.V.V. Go-Ahead en Go Ahead Eagles. U bent van harte welkom om de toekomst aan het werk te zien op ons sportcomplex “Rielerenk” aan de Nico Bolkesteinlaan 12 in Deventer.

Help mee & kom in actie