€ 212 / € 1 hebben we op dit
moment al samen opgehaald via

Met de Marathon van Rotterdam in actie voor de Hartstichting

Dit is de actie van Yannick van Doorn

Na het plotseling overlijden van een vriend vorig jaar (door een hartaanval) heeft dit onderwerp voor mij nog meer betekenis gekregen dan het al had.

Ik ga op 8 april aanstaande de marathon van Rotterdam lopen en wil dit mooie evenement gebruiken om in actie te komen voor de Hartstichting en ter nagedachtenis aan Derryl als extra motivatie.

Het lijkt me mooi om een zo groot mogelijk bedrag op te kunnen halen zonder dat hier een bepaald doel, qua streefbedrag, aan zit. Voel je vrij om een bedrag in te leggen als dit goed voelt. Alles is meegenomen en ik ben jullie bij voorbaat enorm dankbaar.

Help mee & kom in actie