De Nationale Stoelyoga Dag

Project is afgesloten

De Nationale Stoelyoga Dag

Ken je Stoelyoga nog niet? Dan is dit een mooie kans om kennis te maken met de meest laagdrempelige vorm van yoga. Iedereen kan meedoen, ongeacht je leeftijd of fysieke gesteldheid.

De Hartstichting zet zich in voor een gezond hart voor iedereen. Want je hart laat je groeien, liefhebben, leven. De Nationale Stoelyoga Dag en de Hartstichting slaan de handen ineen, zodat iedereen het maximale uit het leven kan halen.

Graag vieren we het leven samen met jou tijdens de Nationale Stoelyoga Dag op 13 oktober 2019. We gaan verbinden, onze vitaliteit vergroten, ontspannen en stilstaan bij de mooie dingen in het leven!

Inschrijvingen

Schrijf je in bij het team naar jouw keuze die verspreid door het land zitten.

Een kaartje kost €5,- waarvan €3,- naar de Hartstichting gaat.

Wil je meer geld ophalen voor onderzoek naar hart- en vaatziekten? Maak dan een sponsorpagina aan en vraag aan jouw omgeving voor een vrijwillige, eenmalige donatie.

Bekijk deze online videoles voor een impressie van stoelyoga!

• Verbeter je zithouding
  • Stimuleer de bloedsomloop
  • Werk aan spieren, gewrichten en balans
  • Neem een moment om je op te laden en stress te minderen.
  • Ook mogelijk als je beperkt bent in je bewegingen

Wil jij deelnemen aan een van de vele stoelyoga evenementen op zondag 13 oktober? Kies jouw docent uit en schrijf je in!

Ben jij yogadocent en wil je een bijdrage leveren aan deze mooie dag? Vraag dan hier informatie op over het event. Onder alle deelnemende yogadocenten verloten wij drie prijzen: een jaarabonnement op Yoga International, het 10-weekse online programma ‘Blijf fysiek en mentaal fit met Stoelyoga’ en een spijkermat plus massagehandje van Flowee!