Fit4lady - Hartchallenge

Streefbedrag behaald Normal 8eceaa8a0b09a26ab8b145503a4f5ca7caea7d9d

Een sterk hart en een gezond hart- en vaatstelsel. Dat is wat Fit4lady iedere vrouw van harte gunt. En waar we ook hard aan werken. Samen in een veilige omgeving. Want bij Fit4lady kan iedere vrouw sporten. Op haar eigen niveau, in haar eigen tempo met haar eigen doel(en) voor ogen. En daar helpen de personal coaches van Fit4lady je bij.

Voor het zesde jaar organiseert Fit4lady een krachtige actie om het vrouwenhart te versterken en sneller te laten kloppen. Oud-Olympisch atlete Olga Commandeur - bekend van het TV programma Nederland in Beweging - is onze ambassadeur en beveelt de actie van harte aan.

In drie weken tijd gaan alle deelneemsters extra intensief werken aan kracht en conditie om zo het hart- en vaatstelsel te versterken. Met een afwisselende 30-minuten training wordt aan kracht en conditie gewerkt. Daarbij doen de vrouwen mee aan een wekelijkse #hartchallenge. Een uitdaging op het gebied van bewegen, voeding en ontspanning.

Van iedere deelname doneert Fit4lady 5 euro aan de Hartstichting. Deze donatie wordt gebruikt om onderzoek te doen naar hart- en vaatziekten bij vrouwen: een van de grootste doodsoorzaken bij vrouwen. Dit onderzoek steunt Fit4lady van harte. Het vrouwenhart is immers ‘hart’ nodig!