Vierdaagse Alblasserwaard

Countdown

Vierdaagse Alblasserwaard van 20 t/m 23 mei 2020!

Schrijf je in voor de Vierdaagse Alblasserwaard en kom daarnaast ook in actie voor de Hartstichting! Met jouw deelname steun je ons sowieso. Een deel van het inschrijfgeld gaat namelijk rechtstreeks naar de Hartstichting. En  door een eigen actie te starten, kun je nog ons nog meer steunen!

Hoe dan?

Kies een uitdagende wandel- of fietsafstand en het aantal dagen en laat je sponsoren. Zowel individuele deelnemers als (bedrijven) teams kunnen gesponsord wandelen of fietsen. De hoogte van dat bedrag bepaal je zelf. Je kunt daarna je vrienden, familie, collega’s en kennissen vragen om bijvoorbeeld een bedrag per km te doneren.

De fietsafstanden zijn 30, 40, 60 en 80 KM. De wandelafstanden zijn 5, 10, 15, 25, 30 en 40 KM. Vooral de fietsafstanden van 60 en 80 km per dag en de wandelafstanden 30 en 40 km zijn afstanden die zich goed laten sponsoren. Dus ga de uitdaging aan met jezelf en voor ons! Dit kan door hier jouw eigen actiepagina aan te maken:

start je eigen actie

Met elkaar komen we op deze wijze tot een flinke sponsoropbrengst!

Deze uitdaging is geschikt voor zowel de sportieve als de recreatieve fietser en wandelaar van alle leeftijden.

Op vrijdagavond wordt traditiegetrouw een feestavond gehouden met Nederlandstalige muziek en liveoptredens, aangeboden door Stichting Vrije Recreatie. Zaterdag Streekparade incl. BSO HannesHoeve Kidsplein en optreden Fien & Teun.

Kijk voor meer informatie over de Vierdaagse Alblasserwaard én om je in te schrijven naar:  https://vierdaagsealblasserwaard.nl/