Hartstocht Jacco VersluisClassic 2020

Countdown

Fiets mee op 7 juni 2020 met de volgende editie van de Jacco Versluis Classic!

Ook dit jaar vertrekken de routes vanaf Woerden. Vanaf hier voeren twee attractieve routes over 75 en 110 kilometer langs de Lek en door de mooiste natuurgebieden van het Groene Hart. Tijdens de beide ritten zijn er tijdritpunten te verdienen. Hiermee doe je mee aan het eindklassement en maak je kans op de Jacco Versluis Classic bokaal!

Fiets mee en ga met ons de strijd aan tegen hart- en vaatziekten! Inschrijven voor de Jacco Versluis Classic kan via deze website.

Om zoveel mogelijk geld op te halen, vragen wij elke deelnemer een actiepagina aan te maken. Dit doe je door op de button "ik kom in actie" te drukken.

Doneren kan natuurlijk ook, of je nu wel of niet zelf meefietst!

Wie is Jacco Versluis

“Onze kopman heeft onverwacht het peloton verlaten”. Zo kopte de tekst van één van de rouwadvertenties naar aanleiding van het plotselinge overlijden van Woerdenaar, mede-eigenaar van chocoladefabriek Lugano en fervent fietser, Jacco Versluis. Hij overleed op 41 jarige leeftijd op 29 mei 2016 tijdens een wielertocht met vrienden op de Utrechtse Heuvelrug aan een acute hartstilstand.

Volgt later

Heb je vragen? Neem dan contact met ons op!
Mail voor eventinhoudelijke vragen naar info@jacco-versluis-classic.nl
Mail voor vragen over de actiepagina's en donaties naar hartstocht@hartstichting.nl