Fit4lady - Alkmaar

Alkmaar

Een sterk hart en een gezond hart- en vaatstelsel. Dat is wat Fit4lady iedere vrouw van harte gunt. En waar we ook hard aan werken. Samen. Want bij Fit4lady kan iedere vrouw sporten. Op haar eigen niveau, in haar eigen tempo met haar eigen doel(en) voor ogen. En daar helpen de personal coaches van Fit4lady je bij.

Voor het vijfde jaar organiseert Fit4lady een krachtige actie om het vrouwenhart te versterken en sneller te laten kloppen. Oud-Olympisch atlete Olga Commandeur - bekend van het TV programma Nederland in Beweging - is onze ambassadeur en beveelt de actie van harte aan.

In vijf weken tijd gaan alle deelneemsters extra intensief werken aan kracht en conditie om zo het hart- en vaatstelsel te versterken. Met een afwisselende 30-minuten training wordt aan kracht en conditie gewerkt. Van iedere deelname doneert Fit4lady 10 euro aan de Hartstichting. Deze donatie wordt gebruikt om onderzoek te doen naar hart- en vaatziekten bij vrouwen: een van de grootste doodsoorzaken bij vrouwen. Dit onderzoek steunt Fit4lady van harte. Het vrouwenhart is immers ‘hart’ nodig! We sluiten de actie af met een geweldige Dress Red Day Marathon, waarbij we zoveel mogelijk vrouwen in beweging willen krijgen. Deze vindt plaats op zaterdag 28 september. Kijk voor de exacte data op de clubpagina's van Fit4lady.

Draag je deze actie een warm hart toe? Sponsor dan jouw Fit4lady club of een van de deelneemsters met een bijdrage op deze pagina. We danken je vanuit ons hart!

Fit4lady Alkmaar - Annemieke van Mameren, eigenaar