€ 1.218 / € 1.000 hebben we op dit
moment al samen opgehaald via

Hard voor hartslag

De Gasbelrokkers

De allergekste, grensverleggende, meest fantastische winter Barrel tour door Europa! The Barrel Challenge wintereditie, 5500 kilometer in 6 dagen tijd, 300 auto’s! Vanaf 19 januari t/m 26 januari 2019.....

Daar doet ons team aan mee! Ons team bestaat uit 4 deelnemers: Gertjan Haaijer, Mark Vermeulen, Egbert Nijkamp ... en Dennis.

Door de hartoperatie van Dennis zullen we de route helaas niet met ons vieren af kunnen leggen. Om Dennis een hart onder de riem te steken hebben wij een persoonlijke challenge bedacht. We gaan geld inzamelen voor de Hartstichting!

We willen minstens € 1000,-euro aan donaties ophalen via de actiepagina! We zullen dan als tegenprestatie ons laten onderdompelen in het ijskoude water van Scandinavië. Wie helpt ons mee om een waanzinnig bedrag voor de Nederlandse Hartstichting bij elkaar te dompelen?

Al onze avonturen en acties zijn dagelijks te volgen op https://m.facebook.com/degasbelrokkers/

Help mee & kom in actie