Fietsen van uit ons hart

E.S.R. Thêta

Countdown

Welkom op onze pagina!

Wij zijn de Eindhovense Studenten Roeivereniging Thêta, een studentensportvereniging die een kleine 500 enthousiaste en sportieve leden rijk is. Dit jaar willen wij ons gezamenlijk inzetten voor de hartstichting om maatschappelijk op een positieve wijze bij te dragen. Wij zijn namelijk naast fanatieke roeiers ook fanatieke fietsers!

Het doel

Ons doel was om 5000 euro op te halen, de bedrag hadden we al in een week(!) tijd bij elkaar dus hebben we het doel bijgesteld tot 15000 euro. De deadline hiervoor is 24 april, tot en met deze dag kun je dus doneren en meedoen aan de actie. Ook lijkt het ons mooi als we met elkaar zoveel mogelijk hartjes kunnen fietsen als symbool voor het goede doel en waar we ons voor inzetten.

Doneren?

Wel bijdragen maar niet op een zadel zitten? Super! Je kan alsnog bijdragen door te doneren aan ons of persoonlijk aan iemand die deelneemt aan onze actie. Alle opbrengsten gaan naar de hartstichting voor onderzoek.

Mee fietsen?

Bijdragen door te gaan fietsen? Super! Klik op 'Ik wil in dit team', en maak je eigen pagina aan. Hieronder kun je inspiratie vinden voor een korte, medium en lange route. Andere inspiratie voor fietsroutes kun je vinden op Strava door routes van andere mensen te downloaden.

Hoe vind ik mensen die mij willen sponsoren? Goede vraag. Vraag aan je familieleden en vrienden om een klein bedrag bij te dragen. Deel je doel met hun, leg uit waar je het voor doet en vraag of ze voor jouw actie willen doneren. Wat je ook kan doen is je actie delen op instagram, facebook, linkedin, strava en andere kanalen die je kan bedenken om daarmee je bereik nog groter te maken! Je kunt jouw eigen pagina makkelijk delen vanaf de website van de hartstichting door te klikken op het deel pictogram rechtsbovenaan de pagina.

Kortom, doe mee, deel je ervaring(en) en fiets met je hart voor de hartstichting!

Routes (op strava)

Hartje route 13 kilometer — Hartje_13k