Fit4lady Limmen voor de Hartstocht

Fit4lady Limmen

Normal fb6249fdd9dd0dae5b24b0ef2450e5c7ae222f34

Samen bewegen voor een gezonder hart!

Op zaterdag 2 oktober laat Fit4lady haar hart spreken. Rondom de club maken we alles rood. Rood voor een sterker en gezonder hart voor iedereen. Want dat is waar we naar toe willen. Tot voor kort waren hart- en vaatziekten doodsoorzaak nummer 1 bij vrouwen. Dat komt omdat de symptomen van problemen bij hart- en vaten erg lijken op stress- en hormoongerelateerde klachten. Verder onderzoek met nieuwe oplossingen zijn hard nodig. En daar gaan we samen geld voor inzamelen.

Fit4lady voor de Hartstocht biedt een keuze vanaf 5 kilometer. De wandelingen voeren door het gebied rondom de Fit4lady clubs. Deelnemers mogen een introducee meenemen.
Meld haar aan via de Fit4lady app of via je trainster.

Deelname kost 15 euro. Dit bedrag gaat geheel naar de Hartstichting:

• Start- en finish bij de Fit4lady club
  • Je draagt direct bij aan levensreddend hartonderzoek
  • Kies de afstand die bij jou past: vanaf 5 km
  • Verzorging bestaat uit een waterflesje en een gezonde traktatie
  • Beleef de mooie natuur, historie in jouw omgeving
  • Bij de finish ontvang je een medaille
  • Je doet automatisch mee met een lot aan de Fit4lady Mega voor de Hartstocht Loterij