In actie voor de Hartstichting

Groep B SMM2D

Wij zijn 4 studenten van de studie sportmarketing & management aan de Hogeschool van Rotterdam en gaan een evenement organiseren voor de Hartstichting. Het doel hiervan is om geld ophalen voor de Hartstichting zodat zij meer mensen kunnen helpen met hart -en vaatziekte.

Donderdag 20 januari om 19:30 houden wij een online pubquiz met algemene vragen, sportvragen en natuurlijk vragen over het hart en de hartstichting.

Wil je graag meedoen doneer dan wat je kan missen. Vermeld je naam bij de donatie zodat wij weten bij welke deelname deze hoort. En dan zien we jou donderdag 20 januari online!

Is het gelukt met doneren, vul dan deze link in voor de definitieve deelname zodat je informatie van ons over de online pubquiz zult ontvangen.

De winnaar van de online pubquiz ontvangt een leuke prijs en uiteraard ook degene met de hoogste donatie.

Alvast heel erg bedankt voor het doneren en hopelijk tot 20 januari online!