€ 2.410 / € 200 hebben we op dit
moment al samen opgehaald via

100.000 stappen, 77 kilometer en weer heel veel harten beter

Hartlopers

Fijne vrienden, kennissen en goede mensen,

Zaterdag 3 augustus gaan wij, Danny, Daan, Sam en Guy 100.000 stappen zetten om geld in te zamelen voor de Hartstichting onder het motto "100.000 stappen, 77 kilometer en weer heel veel harten beter". De hartoperatie van Danny was voor ons een inspiratiebron om ons in te zetten voor mensen met een hartaandoening. Met het lopen van Zoetermeer naar Amsterdam in een bepaalde route binnen 24 uur hopen wij geld in te zamelen voor dit goede doel. Dus steek de patiënten een hart onder de riem en Doneer! Iedere euro telt mee.

Groeten,

Danny, Daan, Sam, Guy, Donja, Denise en Vivian