Fit4lady - Heerhugowaard

Heerhugowaard

Normal cf946ee3010864e58eec06762f4af88f2eb8c723

De Dress Red Day Marathon vindt plaats op zaterdag 29 september van 9 tot 12 uur.

Doe je ook mee?

Je schrijft je in op de club en zet je naam in 1 van de tijdblokken. Vol is dus vol! Dus wees er snel bij. Wij hopen zo van 9 tot 12 non stop het circuit vol te hebben. Je kunt meerdere keren jouw 30-minuten training van 2 rondjes doen als je dat wilt, wel moet er dan minimaal 30 minuten pauze tussen zitten.

Laat je sponsoren!

Hieronder kun je jezelf als teamlid inschrijven. Klik op de rode button 'Ik wil in dit team' en we maken dan automatisch een actiepagina voor je aan. Deze kun je vullen met je naam, je gegevens, je motivatie om mee te doen, je foto, etc.

Als je klikt op 'Deel je actie op social media' in het rode blok, onderaan. Dan kun je kiezen om je actie te delen via Facebook, Twitter, LinkedIn, via WhatsApp of via e-mail naar jouw adresboek. Al jouw donaties worden bijgeschreven onder jouw naam voor Fit4lady Heerhugowaard. De donateurs die op jouw oproep reageren, worden heel makkelijk via het betaalsysteem van de Hartstichting naar hun rekening geleid en het geld komt dus rechtstreeks bij de Hartstichting terecht.

Onze voorwaarde voor de danatie is dat de opbrengst gebruikt wordt voor nader onderzoek naar het vrouwenhart. Wij zijn immers 'hart' nodig!

HEEL VEEL SUCCES DAMES!

Team Fit4lady Heerhugowaard