Fit4lady - Hoorn

Hoorn

De Dress Red Day Marathon vindt plaats op zondag 29 september van 9 tot 12 uur. We dragen dit evenement op aan onze trainster Alice Jong-Schouten. Een prachtige, sterke, intelligente mooie vrouw die zoveel leden van Fit4lady heeft geïnspireerd, gemotiveerd. Zij werkte het liefst met vrouwen, om hun in beweging te krijgen en samen te werken naar een gezonde leefstijl. Daarom is zij ons boegbeeld en kunnen we niets beter doen dan haar met deze Marathon te eren.

Doe je mee?

Je schrijft je in op de club en zet je naam in 1 van de tijdblokken. Wees snel, want vol is vol. Van 9 tot 12 hebben we non-stop alle steps en toestellen bezet. Je kunt 2 keer achter elkaar je 30-minuten training van 2 rondjes doen. Daarna adviseren we je om zeker een half uur pauze te nemen voor je wellicht nog een keer gaat.

Laat je sponsoren!

Hieronder kun je jezelf als teamlid inschijven. Klik op de rode button 'Ik wil in dit team' en we maken dan automatisch een actiepagina voor je aan. Deze kun je vullen met je naam, je gegevens, je motivatie om mee te doen, je foto, etc.

Als je klikt op 'Deel je actie op social media' in het rode blok, onderaan. Dan kun je kiezen om je actie te delen via Facebook, Twitter, LinkedIn, via WhatsApp of via e-mail naar jouw adresboek. Al jouw donaties worden bijgeschreven onder jouw naam voor Fitl4ady Hoorn. De donateurs die op jouw oproep reageren, worden heel makkelijk via het betaalsysteem van de Hartstichting naar hun rekening geleid en het geld komt dus rechtstreeks bij de Hartstichting terecht.

Onze voorwaarde voor de donatie is dat de opbrengst gebruikt wordt voor nader onderzoek naar het vrouwenhart. Wij zijn immers 'hart' nodig!!

Succes dames!

Team Fit4lady Hoorn