#INBEWEGING voor de Hartstichting

IMDS

Normal 3d8a155f47773baa0eb7650e03e2b708aad21073

Op donderdag 1 juli gaan de medewerkers van IMDS zich inzetten om zoveel mogelijk geld in te zamelen voor de Hartstichting. Dit doel ligt IMDS aan het hart, omdat zij producten ontwikkelen en produceren die nodig zijn voor de behandeling van ernstige verstoppingen in de bloedvaten rondom het hart. De medewerkers willen zoveel mogelijk geld inzamelen om de Hartstichting te steunen in onderzoeken naar de behandeling van hart- en vaatziekten.

Wat wordt er gedaan om deze inzameling succesvol te maken?

De medewerkers hebben de keuze om een hartje te fietsen (30km), een hartje te wandelen (8km) of een hartje te wielrennen (60km).

Elke gift is waardevol.

Heel hartelijk bedankt!