€ 761 / € 1.000 hebben we op dit
moment al samen opgehaald via

JC Blanco Roeit de Ringvaart

JC Blanco

Op 6 juni 2018 gaan wij, acht meiden uit JC Blanco van de Rotterdamsche Vrouwelijke Studenten Vereeniging, de Parthenon-EY Ringvaart Regatta roeien. De Ringvaart is een roeitocht van 100 kilometer, die wij in een zo snel mogelijke tijd willen afleggen.

Wij hebben besloten om de fysieke inspanning die wij gaan leveren in te zetten om geld op te halen voor de Hartstichting. Dit om de reden dat een van ons haar zusje heeft verloren aan een hartafwijking. Zij miste één hartkamer, waardoor intensief sporten voor haar nooit een optie zou worden. Met deze conditie kan tegenwoordig echter wel een normaal leven geleid worden. Dit is mede dankzij het onderzoek geleverd door de Hartstichting. Hoe mooi is het dat wij, door ons fysiek in te zetten, juist dit onderzoek kunnen steunen.

Laat vooral een berichtje achter bij je donatie! Deze worden door ons stuurtje aan ons voorgelezen tijdens de tocht.

Help mee & kom in actie