Fit4lady - Leeuwarden

Leeuwarden

Normal 657ecff6a7a50a6f649c54d8b5ec6aca7e33c4ce

De Red Dress Day Marathon vindt plaats op zaterdag 28 september van 9 tot 12 uur.

Fit4lady organiseert een Marathon om meer geld in te zamelen voor vrouwenonderzoek. Vrouwen hebben andere symptomen dan mannen bij hartklachten. Deze worden nog niet altijd op tijd herkent. Daarom is er meer geld nodig voor onderzoek en voorlichting.

Doe je mee?

Je schrijft je in op de club en zet je naam in één van de tijdsblokken. Wees snel, want vol is vol. Van 9 tot 12 hebben we non-stop alle steps en toestellen bezet. Je kunt 2 keer achter elkaar je 30 minuten training van 2 rondjes doen. Daarna adviseren we je om zeker een half uur pauze te nemen voor je wellicht nog een keer gaat.

Laat je sponsoren!

Hieronder kun je jezelf als teamlid inschrijven. Klik op de rode button 'ik wil in dit team' (scroll naar beneden..) en we maken dan automatisch een actiepagina voor je aan. Deze kun je vullen met je naam, je gegevens, je motivatie om mee te doen en je foto etc.

Als je klikt op 'Deel je actie op social media' in het rode blok onderaan, dan kun je kiezen om je actie te delen via Facebook, Twitter, Linkedin, via Whatsapp of via e-mail naar jouw adresboek. Al jouw donaties worden bij geschreven onder jouw naam voor Fit4lady Leeuwarden. De donateurs die op jouw oproep reageren worden heel makkelijk via het betaalsysteem van de Hartstichting naar hun rekening geleid en het geld komt dus rechtstreeks bij de Hartstichting terecht.

Onze voorwaarde voor de donatie is dat de opbrengst gebruikt wordt voor nader onderzoek naar het vrouwenhart. Wij zijn immers 'hart' nodig!

Succes dames!

Team Fit4lady Leeuwarden: