de online pubquiz

Projectgroep C

Samen een steentje bijdragen om de hartstichting te helpen.

Menno Reijmers, Dominique Kuijten, Julian Stok en Jessie van Esch zijn dit jaar goed begonnen door ons in te zetten voor de hartstichting, een organisatie die zich inzet om hart- en vaatziekten eerder op te sporen en te behandelen.

Wij zijn druk bezig met het ophalen van geld zodat de hartstichting dit kan investeren in onderzoek, voorlichtingen en zorg. Elke bijdrage, groot of klein is hierom erg waardevol.

Bij deze willen wij vragen of u een klein of groot bedrag kunt missen om hiermee de hartstichting op weg te helpen.

Wij vragen niet alleen om een donatie zonder verdere actie te ondernemen.

Op woensdag 26 januari om 19:30 organiseren wij een online pubquiz met onder andere vragen over de hartstichting en meer!

Heeft u een avondje vrij en lijkt u dit leuk? Doe gezellig mee! U kunt zich opgeven door een mail te sturen naar pro50groepC@gmail.com

Alvast bedankt en wellicht tot woensdag de 26e (online)!