Wil je iets gaan doen of organiseren om geld op te halen voor de Hartstichting? Dan kan je op deze website voor deze geldinzamelactie een eigen actiepagina aanmaken. Hierop kan je in tekst en beeld vertellen wat je gaat doen en wat je motivatie is om dat te doen. Deze pagina kun je natuurlijk makkelijk verspreiden binnen je eigen online netwerken.

Je kunt een actie aanmaken door onderstaande button te klikken. Vervolgens maak je stap voor stap je actiepagina aan.

Wil je een keer brainstormen over je actie? Neem dan contact op via actie@hartstichting.nl

Start actie
€ 298.885 opgehaald
Laatste donatie 15-08-2022 | 20:47
€ 10 Anoniem Aan: Geen berg te hoog, geen afstand te ver

Hartstichting

Iedereen een gezond hart, dat is de droom van de Hartstichting, want een gezond en sterk hart is de motor achter je dagelijkse portie energie. Al meer dan 55 jaar ondersteunen wij alle harten van Nederland. We investeren in onderzoek en innovaties op het gebied van preventie en zorg, maar net zo belangrijk vinden wij het om je te helpen jouw hart te kennen en er goed voor te zorgen. Op die manier zetten we samen stappen naar een gezond hart voor iedereen. Jij doet toch ook mee?